Uwaga!
W przypadku budżetowych placówek oświatowych stosujemy preferencyjne warunki płatności, tzn. wysyłamy zamówione legitymacje, do przesyłki dołączamy fakturę z opóźnionym terminem zapłaty, na podstawie której należy dokonać płatności przelewem w terminie i na konto wskazane na ww. fakturze.
Pozostali klienci 100% przedpłata.
W razie pytań zadzwoń do nas na numer 322 332 337
lub wyślij e-mail.
Informujemy wszystkich użytkowników, że nasz system umożliwia dodawanie zdjęć online w formie elektronicznej.
Minimalne wymiary zdjęcia w formie elektronicznej nie mogą być mniejsze niż: - 708 pixeli (dla szerokości zdjęcia) - 885 pixeli (dla wysokości zdjęcia). Mniejszego zdjęcia system nie przyjmie.
Akceptujemy zdjęcia w modelu kolorów RGB, tylko w formacie jpg (nie jpeg, nie png, nie gif, nie tiff, nie bmp ect.)
Prawidłowość dodania zdjęcia można ocenić samodzielnie na podglądzie w trakcie procesu składania zamówienia.
W razie pytań i problemów prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Przypominamy Państwu, że zgodnie z par. 2 pkt. 1 rozporządzenia, wydawcą legitymacji służbowej nauczyciela jest Dyrektor placówki. Placówka ma obowiązek prowadzić Ewidencję blankietów i druków duplikatów dokumentów publicznych oraz Imienną ewidencję wydanych świadectw, legitymacji i duplikatów.
PODSTAWA REKLAMACJI
Podstawą do reklamacji jest wystapienie widocznych wad druku kart plastikowych - tylko karty odbiegające od standardów jakościowych druku kart plastikowych metodą sublimacyjną - wydruk kolorowy i termotransferową - wydruk monochromatyczny oraz niezgodności danych ze złożonymi przez zamawiającego wnioskami o wydrukowanie legitymacji.
Za błędy popełnione przez zamawiającego polegające na nieprawidłowym podaniu danych potrzebnych do wyprodukowania legitymacji nauczycielskich Sprzedawca nie odpowiada!
MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
OPIS REKLAMACJI
Przy składaniu roszczeń reklamacyjnych należy podać w opisie reklamacji poniższe informacje:
DOSTARCZENIE REKLAMOWANEGO PRODUKTU
W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na adres ul. Wolności 380/6, 41-800 Zabrze.
ODPOWIEDŹ SPRZEDAWCY
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.